tjollahopp.

ger upp med att sova och inser att det aldrig kommer att ske istället.

6e dagen på raken av jobb avklarat, nu blir det en dags "vila" innan jag ska upp och jobba på onsdag igen. Idag (eftersom det faktiskt är tisdag idag enligt tiden!) Så ska jag först ill min sömnkurator, och babbla på om allt och inget.

Sen senare på eftermiddagen blir det att åka in till Rocklunda och hoppa en sväng för Rebecca där tillsammans med Stina! Vi ska bland annat hoppa vattnet, får se hur lillFinken sköter sig. Han börjar bli så duktig! Idag red jag först ut ca 10min med Stina, sen svängde jag av och red 15 minuter själv, sen efter mycket virrigt och så, då mötte jag upp Anne och vi red ut i någon timma tillsammans! Det var väldigt trevligt, om man kan ta bort alla irriterande myggor, bromsar och flugor som envisades med att vara runt oss. Stackars Finken som är överkänslig mot dessa flugfän hade det inte lätt..

Men taggar för träning, och hoppar på att han sköter sig, och får hoppas att kuratorn säger något vettigt, så får vi la se!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0