dag 3

På min sömnrevolution. Undra hur kvällen kommer sluta, kroppen är rätt tung och trött, och hjärnan hänger inte riktigt med. Men jag är fortfarande inte trött i sinnet. Det känns helt konsigt egentligen, jag vill sova, men kan och vill inte samtidigt. Och det roliga är att nej, jag har ingen sjukdom, förutom insomnia, annars är jag frisk och kry.. Jag tror aldrig jag har varit såhär frisk annars?

Iallafall så har jag städat lägenheten idag (!!) wow, grattis. Nu ska jag fixa lite krubb, sen spela lite COD MW3! joy.

Imorn blir det förhoppningsvis att flytta tottohästen efter jobbet, ner till stall 5 medans dem gör rent i stall 1 och dem har våra boxar, som sedan skall rengöras! Jag gillar verkligen att stå i de andra stallarna, de är så luftigare och trevligare.



Ungefär sådanahära meddelande lämnar vi till varandra på jobbet.. Vi är så rara och go'a!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0