revolution.

Kör på en revolution mot sömn.
Nej men seriously, jag har alltid haft sömnproblem, och nu tycker jag det bara känns värdelöst att ens försöka sova. Jag kommer vara trött imorn ändå vad jag än gör, och allt kommer bara vara allmänt drygt, förutom hezten, men han är dryg på sitt lilla sätt ibland.

Nej jag vill gärna sova, som en normal människa någon gång vilket aldrig kommer att ske. Men man kan hoppas, right? 5 dagar kvar att jobba innan lite ledigt, grrrrreat!



Jag svävar uppe bland molnen, och inget tynger ner mig och försöker få mig att stanna kvar.
Drömmarna dominerar, och inget blir som man vill.
Livet är som rysk roulette, tar du inte chansen så vet du inte ifall det är vinst eller förlust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0