whaat.

Förlåt för att jag har varit så dålig på att uppdatera! Men har jobbat i stallet bland annat, tränat min häst och hållt på att fixa och dona i lägenheten, det tar för mycket tid ibland!
Idag är det studenten, det är 1 år sedan jag också gick ut.. Det känns så konstigt.. Så overkligt på något sätt. Senare blir det iallafall att åka till min faster och fira hennes sambos dotters student.. Vi båda har känt varandra i evigheter, spelade i samma fotbollslag då vi var små, så det ska bli kul!
Nu ska jag fortsätta äta min Skyr tillsammans med jordgubbar och ovispad grädde, mums. Ha en trevlig dag!
Ingen skyr kommer dock slå den jag fick på Island tillsammans med olika bär, och bilden är tagen innan grädden invarderade yoghurten, muuuums, ge mig.
Bjuder också på en bild på min stolthet, TV-hörnan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0