En människa igen!

Efter 12 timmars sömn så känner jag mig som en människa igen. GUD SÅ SKÖNT. Dagen började inte med att man var sådär sjukt bakis, men vid två-tre kom bakfyllan. Som vanligt. Men! Jag spydde inte i alla fall. Trots att det kändes som att jag skulle göra det. Jahaja! Vad ska jag göra idag då? Uppdatera bloggen med ett hat-inlägg! Och plugga! Ni får vänta på hat-inlägget eftersom att jag inte riktigt hinner fixa det just nu.

BEAT var för övrigt sådääär. Förfesten var sjukt rolig!
Var dock tvungen att dra hem vid ett eftersom att Niclas hade gått vilse när han skulle till mig. Så jag var tvungen att gå och hitta honom, lolzigt. Och det var ju sjuuuukt kallt på vägen tillbaka till mig. Jag höll fan på att dö. Hade bara min höstjacka som inte alls är fodrad, eftersom att det var så varmt tidigare på dagen. Fuuckkkh... Nåväl! Klarade mig alldeles finfint.

Hat-inlägget kommer senare, med bilder! Hejzzz!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0