fawsfghftgh

Och där sprang fantasin till igen!

Nej men seriously, jag har varit väldigt upptagen med jobb bland annat. Jobbat från 13.30-20.30 idag, och igår 14-20, och har i princip inte kunnat gjort nått efter förutom att gökat framför Supernatural, så jätteintressant att skriva om det, och läsa förstår jag?

Men imorn har vi morgonjouren i stallet, WOHOOO. Sen träning klockan 11.30, dressyr för Johan! Ska bli spännande med en häst som stått i två dagar.. Vart ju snabbinkallad till jobbet idag, tog mig 1h att komma dit efter att jag fått samtalet, varva bussen tog 40min.. Så ja, vart ingen bra planering där alls tyvärr!

Men i helgen skriver jag nog något roligare, tjohej leverpastej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0