Mys med syster!

I går vad jag med min syster och såg bio i Luleå. Vi såg Hunger Games, och god damnit vad bra den var! Har typ fortfarande inte riktigt släppt att den var så awesome! Var riktigt trevligt. Min syster är typ världens bästa. Älskar verkligen att vara med henne! Antar att vi delar samma awesomeness Lindgren-humor, haha.
Har även fixat så att Niclas kan spela sitt jävla Diablo 3. Världens bästa flickvän, I know, right?!

Och nu håller jag och Paulina på att planera inför vår Island resa som kommer ske i början av Maj. ÅHH! Kan knappt vänta!! Tycker absolut att Island är ett av det finaste länder som finns. Sen att det finns vilda Islandshästar där är ju gaaanska fabolous!

Foto: Gigja Einarsdottir



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0