Oh, joy!

Så himla skönt att sätta sig framför datorn efter en dag av städande och se Paulinas inlägg. Jag tror att jag dööör av garv <3 Vi är världens töntigaste kombo - Oh, joy!

U talkin' to me, eh?
Nyvaken och osminkat med en morgonfrilla som heter for teh lulzzz ~ denna bjuder jag på!
Varsågoda!
Kan inte släppa att jag ser ut som Clintan här.

Ja, efter ett migränanfall i morse var jag glad att chefen hade ringt igår och sa att jag inte behövde åka till Råneå idag, då de hade nog med anställda ändå. Så; två Ipren och tre timmars extra sömn var jag fit for fight igen! Och eftersom att jag ska ha fhezt hos mig på lördag så var det ju ett utmärkt tillfälle att städa. Ehh... Kanske inte världens roligaste, men nu är jag det enda som är smutstigt i min lägenhet! Efter en dusch så kommer ALLT - precis ALLT - att skina härinne! Min lilla lägenhet! Den är så söööt och fiiin och REN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0