Oh, my

Förlåt för en sjuuukt dålig uppdatering!

Var på fhezt i lördags, vilket var stört roligt! Har inte festat i Boden sen jag fyllde år i December, så det var sjukt fett att träffa så många som man känner igen! Joy ~

Annars har jag mest suttit och spelat Dragon Age: Awakening den här veckan. Började spela det när jag var bakis i söndags och nu har jag snart nördat ut det. Men jag måste plugga inför tentan som är i övermorgon också, så jag kan inte riktigt leva ut mina nörd-fasoner. Sen har jag även fått ett uppdrag av Niclas att fixa en Dablo 3 Beta-key idag. Får se hur det går, haha, /cry. Jag är världens bästa flickvän som ens försöker hitta en key, seriöst.

Har även ett ganska bra flyt när det kommer till att hitta nya låtar. Kändes lite overkill att posta den här i lördags när jag redan hade spammat flera låtar på bloggen. Men om ni vill lyssna på något som är sinnessjukt bra och awesome, gör det här:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0