Show me your teeth ~

I brist på annat. Fina knästrumpor på Sveriges fetaste ben <3 Joooooy.

Tycker det är så konstigt. När jag tittar på mina älskade draman (love you, I do) så är det väldigt ofta tjejerna har knästrumpor. Typ till skoluniformer och liknande. Tycker det är så sjukt gulligt och jättefint! Men här i Sverige vågar jag knappt visa mig utanför min lägenhet med knästrumpor. Jag tror att det har hänt kring tre gånger. Det beror i stort sett bara på att folk tittar konstigt efter mig och att alla old people nästan ser förnärmade ut. Och jag är inte direkt peronen som tycker om att provocera människor, haha. Åh. Svenska folket är så pryda. Så fort man sticker ut så blir man behandlad som att cirkusen är i stan.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Höga strumpor är fint!

2012-03-14 @ 14:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0