Vår?

Blev helt sinnessjukt glad i morse när solen strålade och snön droppade av taket! Jag blev faktiskt så glad att jag gick till ica och handlade mat och gick tillbaka igen. Något som jag hatar, eftersom att det är långt och tuuuungt att bära på matkassarna hem. Det tar typ tjugo minuter att gå ~ cirkus. Höll även på att svettas ihjäl på slutet på grund av min fabolous halsduk som jag bara var tvungen att ha på mig. Den är ju så fin, så det var värt det :c

Under gårdagen såg jag klart Flower Boy Ramyun Shop. Som sagt! Sjukt bra: se den.
Resten av gårdagen tillbringade jag framför "You're Beautiful". Ett annat drama som också är bra! Fattar ingenting just nu. Jag som brukar sitta och leta efter att bra drama i typ hundra år, och nu har jag snart avverkat två stycken på tre dagar! Saaay whuuuut?! Oh JOY! Det var därför jag inte uppdaterade bloggen igår, förresten. Jag var så hemskt upptagen att titta på mina serier!

"You're Beautiful" ~




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0