awemaweeeh.

Packar som en liten duracellkanin just nu.. Eller vänta.. Det gör jag ju inte alls.. Packade i 3minuter igår, fyllde halva väskan, sedan orkade jag inte mer och gav upp! Känns riktigt bra sådär, då jag inte kommer ha tid alls imorn att packa! Aja, har ju nästan hela dagen på mig idag, förutom då jag tränr och är i stallet, hurrdurr.

Jag är nästan överdrivet taggad inför resan, jag får vara med min andra halva till idiot, (ja lisa, vi är faktiskt båda ett stycke awesome idioter.) och som Lisa nämnde, så är det en massa awesome saker på g där borta då också! Har hört så mycket gott om Island (förutom att det är snordyrt), men att det ska vara fantastiskt vackert och bra. Dock så hatar jag att packa.. Jag glömmer alltid något.

Jag måste snart börja packa inför flytten också.. Det känns också halvt som halvt att packa, dock gör det inget då om jag glömmer något, då kan jag bara komma tillbaka samma dag och hämta det, easy pie!


denna gång slipper vi dessa iallafall, tur nog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0