Jävlar i havet!

Och satan i gatan vad jag har varit dålig på att uppdatera. Jag veeet! Om man får dra en lame ursäkt så är det för att jag håller på att plugga mig själv till döds. Fast egentligen inte för att jag är så slö, hähää.

Var på ponnytävlingarna i helgen och jag håller just nu på att fixa bilderna som jag tog! Alla dessa söta ponnyer får mig att längta tillbaka till ponnyåren, huhu. Eller häståren över huvud taget. Kan knappt vänta tills jag går ut skolan och kan skaffa häst igen <'3

(Minor spoiler alert för de som inte sett Game of Thrones i fölhande stycke)
Bortsett från det så har jag sett ut Game of Thrones, säsong ett och två. Nu håller jag på att dö av längtan till nästa episode. Visste att det skulle bli så här, men jag kunde fan inte hålla mig längre. Håller på att dö speciellt nu, eftersom att jag shippar Arya och Gendry. Nooom Nom!


Arya och Gendry! <333 Fangirl much.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0