Orphan ~

Hade lovat mig själv att aldrig se Orphan efter Linns fina recension av den, men jag kan helt enkelt inte låta bli, haha. Dessutom är det sista kvällen med baby innan jag far till Island, så jag måste helt enkelt mysa ner i soffan framför en skräckfilm. Speciellt när vi var och åt goood middag på "Pär och Mickes" samt. att jag för andra dagen i rad ligger på ett sjuuukt nice underskott av kalorier. Dessutom gick väl gympasset sisådär. Failade rätt hårt i bänken dock :c Men det är bara att försöka igen!

Har även skickat iväg ett mejl till de som har hand om utbyten på skolan. Så vi får se om jag har möjlighet att läsa utomlands sista året. Hoppas, hoppas, hoppas! :'3

I morgon ska jag åka till Luleå med Sara, fara förbi Forex, tvätta, packa och bla bla bla. Kommer dö av stress. Men allt kommer belönas med en relativt sjukt resa till Island. Haaallaaa, wooorld!


Bild från Eldhestar, turridningen som vi ska uppleva på fredag.
ÅÅH, LÄNGTAR IHJÄL MIG, OK?




Kommentarer
Postat av: Linn

Hahah, du får berätta vad du tyckte om den sen ;)

Ha så roligt! Bada i en sån där geiser! Eller man kanske inte badar i dom kom jag på, för då flyger man väl iväg, hehe :D

Puss <3

2012-05-08 @ 23:26:56
URL: http://actionplog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0