Prio 1



Detta är bland annat mitt prio 1 just nu, tillsammans med jobbsituationsfrågan & hästen. Jag har egentligen lite ångest över detta, då det valet jag ev ska fixa om imorn till första platsen, kommer förändra så himlans mycket. Samtidigt är det nog det jag vill, slutligen trots alla om och men, gå. (Ja moster, du kommer faktiskt bli glad över detta beslut iallafall.) Men detta beslutet får det nog bli, det är det jag vill, trots att jag samtidigt inte vill, men ibland måste man offra saker för att komma någonstans i livet, och just nu vill jag bara fram, inte ha massa kringelkrokiga vägar framför mig.
Jag kommer antagligen säga sen vad jag väljer, ifall det går igenom, jag vill inte ge mig själv alldeles för stora falska förhoppningar heller, ifall det inte går igenom. Men jag håller alla tummar och tår för detta.

Annars så är det inget roligare än att jag får nycklarna i helgen till lägenheten! Tack vare allt som är förvirrande just nu, så flyttar jag nog in tidigare, och renoverar mindre. Som sagt, allt klarnar upp mer imorn, eller tja, snarare i juli, men det är som sagt då. Lev i nuet och oroa dig för framtiden då det bekommer nuet.

Nu ska jag försöka sova.. Eller inte. Somnat runt 1-2 de senaste nätterna, vaknat vid 4, gjort ingenting och somnat om efter en halvtimma timma, och sedan gått upp runt 9, livet. Imorn bär det av till Sala för att gå omkring på "stan" där medans mamma uträttar ärenden. Sen tillbaka till Tullsta för att plocka upp lite grejer.

Nu ska jag nog se på någon rolig serie eller så.. Vi får se, tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0