Såna här nymodernigheter... Uhm...

Ja, det vore väl fel att kalla det nymodernigheter eftersom att jag tillhörde de cirka fem procenten som inte hade det. Tills idag. Twitter och Instagram. Förstår i stort sett ingenting - men ja, jag har börjat få grepp om det i alla fall. Väldigt ovärt för såna som mig dock.

De som jag följer på twitter skriver typ bara på koreanska (:c), så jag följer bara de som jag verkligen vill följa. Annars har jag ju bara mina vänner där i princip. Fattar lixom inte riktigt grejen. Jag menar, jag suger ju redan på att vara en hängiven facebookare, och jag förstår inte riktigt vad skillnaden är. Trololol. Nå väl!

TWITTER: lisacuwi
INSTAFRAM: lisacuwi

And now you know.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0