Skinny love

Jaha, ja. Fortfarande lika besatt i Gendry och Arya, både tillsammans och isär.
Har förmodligen suttit på Tumblr sammanlagt sex timmar de två senaste dagarna, varav jag i stort sett har pluggat resten. Mitt liv <3 Tacka tumblr för att jag inte blir deprimerad typ.

Idag ska jag först följa Sara till Södra Åbergsfortet, och gå in i fortet. Det är tydligen sista gången de öppnar rum, som varit otillgängliga tidigare, innan de plomberar hela skiten (tar självfallet med mig kameran). Så det ska bli intressant att se! Sen ska jag iväg till Erik och tentaplugga lite. Blir inte KLOK på hypoteserna i statistiken. :c Så om inte Erik förstår, så får jag helt enkelt ta i med hårdhandskar och dyka ner i boken tills jag förstår exakt vad dem vill ha ut från mig! Och vid sju-åtta ska vi även gymma.

Och nu har Niclas farit till Malaga och blir borta i hela tio dagar.

So yeah....
NU FÅR JAG ÄNTLIGEN SPELA MIN AWESOME MUSIK UTAN ATT NÅGON KLAGAR!!

Och självfallet kommer jag sakna älsklingen också <3



Världens bästa video till Arya. Speglar henne så HIMLA fint.
Se i HD och du kommer se regnbågar och enhörningar i resten av ditt liv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0