Taggaaaa!

Tjoho! Har inte uppdaterat bloggen på ett tag (no way!!?). Tänkte bara skriva lite om att jag har pluggat hela helgen. Känns sjuuukt bra. Känns som att jag kan åka till Island utan att ha ångest över saker som jag inte har gjort än, haha. Anyhoooow. Lab i morgon på skolan, sen lite plugg inför jöken-övningsuppgifterna och sen drar jag till Boden! Ska gymma och sedan äta middag på Pär och Mickes med världens bästa pojkvän. Sen på onsdag drar jag till Luleå, tvättar, packar och sen DRAR JAG TILL ISLAND. Kommer bli så jävla NICE!

Kommer bli så awesome att träffa världens bästa Paulina (<3<3), rida på islandshästar i deras ursprungliga natur, se späckhuggare (dock inte bestämt än...) och bada i varma källor! Oh my god, detta kommer bli BÄSTA RESAN EVER! Skulle faktiskt inte förvåna mig om det slår Egypten, haha. Nog för att Berlin också var jävligt häftigt. Anyhow.

Blir lite updates innan Island!


Chillar loss i fläta och Kingsland-tröjan, el-oh-ve-e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0