Håltimma = Skyrim

Ho, ho, ho! Dålig uppdatering från min sida, men det har hänt så mycket hit och dit att jag knappt hunnit slå på datorn!
Halloween var superkul, speciellt första dagen när vi förfestade med klassen. Har fortfarande svårt för Farmen, men det var faktiskt helt okej den här gången! Det vore bara väldigt trevligt om folk kunde lära sig att inte bete sig som apor på dansgolvet. Damn, det är ingen moshpit direkt!

Obama blev vald som president igen. Jag. Är. Så. Glad. Jag vet inte ens vad jag ska börja. Jag hade tappat hoppet om USA om Romney hade blivit vald. Allvarligt, det är inte ens kul.

Sen då? Jag har köpt ett nytt spel: Divinity II. Faktiskt väldigt bra, men det är sjukt inspirerat av dels Dragon Age: Origins och Skyrim. Och på tal om Skyrim har jag även tagit upp det igen. Insåg att jag kunde ställa in känsligheten på musen (vilket var vad jag irriterade mig på), så nu går det riktigt awesome detta!

Har håltimma just nu. Började klockan åtta (psykisk misshandel, orkar inte) har hål nu, och sedan två lektioner klockan 13.00. Den här dagen kommer typ aldrig ta slut :C Längtar tills jag kommer hem sen så att jag kan slänga mig framför datorn och spela Skyrim.


Bild av http://kamillyonsiya.deviantart.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0