helt slut nu.

Spenderat mestadelen av dagen i stallet, hovslagaren kom ut så jag fick stå där och se dum ut. Sedan red jagut en tur när jag ändå var där, och det var ljust ute! Sen fixade jag och tog min egna lilla tid för en gångs skull, även om jag fastnade i en konversation med Ida först och sen Anne. Hjälpte även sistnämnda att ta in ett sto och dra in hennes föl, som verkligen inte ville vara med på noterna alls! Men tillsist efter många om och men och knuffar gick det.

Mamma var nyss här och hjälpte mig med mitt hår, nu ska jag käka nått och leva loppan, 4 dagar kvar tills allt blir kaos!
 
 
Flunkus och hans fiiiina hage.. Aja, den är stor iallafall, och bara så lerig högst uppe tyvärr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0