Regn, regn och... lite till regn.

Så less på detta dåliga väder. Trodde aldrig att jag skulle säga det här, men: kan vi inte snälla få lite snö? En vinter utan snö är ingen vinter alls.
Jag och Sara hade tänkt fara och fota hästar igår, men vädret var för dåligt så vi hoppades att det skulle lösa sig till idag. Gjorde det det? Nej. Sugigt väder. Men for till stallet för att mysa med hästarna ändå!
 

Sötare ponny finns inte! <3 Med täcket lite fint på sned sådär, haha.
 
Skulle säga att det kommer fler bilder, men vädret sög, plus att min kamera suger. Så antal "ok" bilder blev ungefär... fem stycken. På tal om det ska jag försöka förhandla fram en deal med pappa att jag får en ny kamera i födelsedagspresent+julklapp. Se: därför är det bra att fylla år nära julen: man kan önska sig dyrare saker. I'm so smart it's not even funny.
Och om jag inte får en kamera får jag helt enkelt köpa en själv. Jag är så less på den jag har nu att... Ja. Jag vet inte ens hur jag ska beskriva det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0