Back to reality

~
Jaha. Tillbaka till verkligheten som erbjuder inget mer än dåligt väder, kyla och ångest på kvällskvisten! Trevligt, trevligt! Okej, riktigt så farligt är det inte, men jag börjar längta tillbaka när mina fingrar - efter två timmar inomhus - fortfarande inte har blivit varma. Trots att hösten och vintern är fina årstider så skulle varken jag eller min kropp sakna dem om de bestämde sig för att hålla sig bort i några extra månader.
 
Nåväl! Här kommer några bilder från Malaga i alla fall. Inser nu när jag bläddrar igenom bilderna att jag i princip inte tagit kort på någonting förutom Niclas, mig själv, havet och hästar. Haha. Nåja! Slänger upp ett inlägg senare med bilder av hästarna som vi var och såg!
 

Hamnen


Är det okej om jag tar med honom hem? <3
Så sjuuuukt jävla fin häst. Och steget <3 Fattar inte att han jobbar som vagnhäst.


Kyrkan/katedralen ~ w/e, i Malaga. Riktigt fin!


Jaaag, obviously.


Hjärtat <3
Här for vi på en tur som hette "Super Vision Submarina". Om ni någonsin far till Malaga, bli inte lurade av dessa. Det enda vi såg när vi var ute var en citron och två döda fiskar /omg.




Blev sjukt mycket beach-häng. Apskönt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0