Classic

Det blir alltid såhär när jag ska ta bilder med webcam.
Allvarligt, jag vet inte ens vad det är för fel på mig.

Oftast när jag är nöjd med håret, eller om jag ska visa upp någonting så kan jag tänka att; "you know what? Vi tar fram webkameran. Fasen vad skönt - så slipper man föra över bilder från kameran."

Men det blir alltid, alltid, alltid såhär.

 
Jag tar alltid så oseriösa bilder. Oftast börjar det med några halvdana, eller rent ut sagt fina bilder som man faktiskt kan använda sen. Men sen spårar jag lixom ur, och börjar göra världens fulaste miner.

Idag blev det inga fina bilder, eftersom att det första jag gjorde var att dra en överdriven min (första bilden ovan). Sen börjar man ju typ garva, och därefter göra ännu fulare miner.
Sen måste man ju så klart överträffa dem också.
Jag tänker inte ens visa bilderna där jag tittar i kors eller försöker efterlikna någon slags djup poet. Kan inte tänka mig en poet i världshistorien som har haft en liknande mössa som jag har, hahaha, oh my.
 
Och på tal om mössan så var det ju faktiskt den jag ville visa.
Är den inte too gorgeous?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0