fixa fixa fixa.

Hade egentligen en hel del andra saker att göra idag, men de mesta gick i kras då min skrivare bestämde sig för att den inte ville vara med idag, och tack vare det så tog papprerna slut också, superkul, verkligen!!!1 :))

Men har cyklat runt lite, lämnat cv, blev misstagen för att vara 14-15 år på coop, men det slog mig inte förens jag var påväg ut, och då vart man lagom road.. Dammsugit hela lägenheten, städat köket, dvs diskat + torka golvet. Sen gjorde jag en liten efterrätt också som jag kanske kan visa då det är klart, de står i kylskåpet just nu för att stelna lite. Tog ingen tid alls att göra, 'smeten' smakade gott, så får hoppas att de blir bra också!

Nu ska jag iväg till Flunkus och skritta lite på honom, sen ska jag kanske fixa pizza ikväll om jag orkar, egengjord från grunden, annars blir det imorn!

tjozzzan.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0