Freeeeedag!

Idag har jag varit effektiv. Har tränat bål + rygg, tvättat, städat lägenheten, samt tvättat in Finkens man+svans med Hibiscrub, och innan det så red jag honom!

(superpeppad häst i förregår!)


Ska även laga riktig mat för första gången själv på evigheter, blir fläskfilé med trattkantareller och potatiskroketter, och jensens favoritsås, mmmm, och en fin liten sallad på det. Ja, ni läste rätt, jag, Paulina, gör en sallad till maten. Japp, nu kan jorden få gå under. Myskväll framför TV'n med mig själv!

Imorn ska vi iväg och fira mormor som fyllt 75, sen pyssla lite med Finken, och lite mer ta det lugnt, träna lite mer ikväll. Ska försöka träna två gånger om dagen, då jag tränar väldigt lite, då det är bål + rygg det jag behöver träna upp.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0