Halloween!

Och så börjar det eviga klurandet inför Halloween. Alltid sisådär två veckor innan, när det i stort sett är för sent att beställa från internet. Och jag kommer alltid på de fulaste grejerna att vara, haha. Oh, well. Det här året ska jag i alla fall vara...
 
En Hippie! Sort of, kind of...
 
Så jag ska fara till Luleå nästa vecka, eller veckan efter och försöka shoppa några snygga hippie-kläder! Och det här året ska jag inte ta några fula kläder. Känner mig alltid som ett offer när jag kommer med världens fulaste (dock roliga) utstyrsel, medan alla andra tjejer ser ut som värsta sexbomberna. Inte för att jag ska göra det heller dock, men - ähmen, vafan. Ni får se sen hur det blir!

Inspirationen fick jag från After School och deras musikvideo till "In the Night Sky" ~
Spelas på repeat just nu. Deras låtar växer verkligen på en. De första gångerna man hör dem är dem inte sådär vidare bra, men sen blir man helt fast. Sjukt!
 

Sen är ju Nana världens snyggaste människa, men det är en annan sak!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0