Idag

Är det en sådanhär lagom seg -jagvetintevadjagskagöraidag- dag. Ska bara fixa inför tävlingen imorn, skrubba rent grejer lite smått då de är väldigt rena egentligen, så blir det då man har tre tävlingar på raken! Annars ska jag nog försöka börja kolla på Doctor Who, har ju sett alla Supernatural avsnitt som kommit ut.

Var det bara jag somv var sjukt besviken på senaste episoden? Den var ju verkligen inte vad jag hade hoppats, dock kul att få se the Winchesters 'i bakgrunden' istället. But still, ett av de tråkigaste episoderna dem gjort.. Lite irriterad är jag också att de två första episoderna var bra och ongoing för serien, men de nästa två är fillers!? Jag har nått mot fillers, vill ha progress! CAAS. Dock så tror jag nästa är progress för jag tror Cas kommer med då igen. Episoden visas ju på halloween, så hoppas inte Supernatural gör en besviken då!

Nu ska jag sluta med mitt rambling och käka nå istället, ska bli kul att gå upp tidigt imorn, yay..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0