Klubb...

Sitter just nu och funderar på vilken klubb jag ska gå med i nästa år. Har ju varit med i en hel del just nu, fanns bara en jag kände mig 'hemma' i under ett år. Det var i VRS (Västerås Ryttarsällskap) av den enda anledningen till att jag vart erbjuden att rida med i deras elitlag, vilket man inte tackar nej till!
Klubbar jag varit med i: Heby RF, Skästa RC, Västerås RS, Strömsholms RS.

Men innan det, och efter så har det varit lite till och från vilken klubb jag ska gå med i, just nu tävlar jag ju för RS, Strömsholms Ridsportsförening. Men nästa år? Vilken klubb ska jag välja då? Varför? Vilka förmåner får jag för det? Kommer jag känna mig välkommen?

Så därför undrar jag folk; Finns det en klubb ni kan rekommendera åt mig?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0