Oh, reality - why u so boring?

Vaknade klockan åtta idag och blev relativt glad eftersom att då hinner jag sitta framför datorn en stund innan jag ska börja plugga. Som jag ska göra nu egentligen alltså, men jag tänkte uppdatera här en sväng och sedan käka lite frukost. Det är så kul att komma tillbaka till verkligheten när det innebär att plugga sex timmar om dagen, yay!
 

En bild från i höstas när solen sken. Har inte sett solen sen Malaga nu...
This is going to be one depressing winter.
 
Fick förresten ett sms av Paulina i går där hon berättade, ja, i princip det hon skrivit i sitt senaste inlägg. Jag måste bara säga att jag tycker att det är förjävligt att något sådant ska hända. Speciellt på Strömsholm, alltså, jag menar - kom igen.
S.t.r.ö.m.s.h.o.l.m.
Anmäler man sig till 1.10, så finns det ju en anledning till det också. Gud så bristande hos samtliga funktionärer måste jag säga. Och vilken tur att det ändå gick så pass bra för Paulina och Finken ändå, med tanke på hur käpprätt åt helvete det hade kunnat gå.
 
Oh, well. Ska inte sitta här och hesta upp mig precis innan jag ska plugga, haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0