rubrik goes here.

Smet ner på stan idag med Patrik för att kika efter fakeblood till halloweenfesten på fredag, tror ni inte att de är slut i hela stan!? Aja, fick iallafall med mig ett par nya gummisnoddar och hudfärgade thights med mig hem. Fick gratis och väldigt goda cupcakes på Åhléns idag också, mums!

Träningen på Finken gick super, fick träna mycket på min sists och få honom aktiverad i bakkärran. Lite småsur och pigg i början, men sedan gick det mycket bättre då vi väl kom igång med hoppningen! Behöver träna min sits en del del i hoppningen, blivit tyvärr väldigt slarvig med den.. Men själva ridningen har blivit så mycket bättre, och Finken har utvecklats något enormt den sista tiden!

Nu ligger jag i soffan, kollar på Hell's Kitchen och undrar ifall jag ska käka nått..

Snyggaste ponnyn & jag i Mora 2010 ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0