Stockholm International Horse Show!

Nu är det klart och betar't!

Jag och syrran far ner till Stockholm 30 november - 3 december för att se Stockholm Horse Show och hänga med kusinerna! Detta kommer bli så awesome att det inte ens är kul.
Det enda som saknas är Paulina <3 Kommer inte vara samma sak utan henne.
 
Dock ser jag fram emot att gå med syrran! Var tusen år sen vi gick sist, och jag skojar inte ens.



I morgon skriver jag tenta, och sen är det heeelg!
Helg som innebär ännu mer plugg till Makro B tentan på torsdag. FAN VAD KUL!

Ska försöka uppdatera lite mer till veckan, men jag har pluggat så mycket att jag inte ens rört datorn på två dagar. Vilket är en helt otrolig åstadkommelse för att vara mig. Yes, please - do tell how serious and awesome I am.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0