They say,

before you start a war,
you better know what you're fighting for.

Okej. Så mellan all stress av plugg av både det enda och det andra så har jag lyckats uppdatera min deviantart (två år senare...). Haha, men typ. Så, nu behöver jag inte uppdatera på några år till 8D Nejmen, vafan. Jag tänkte att det var dags. Har inte varit inloggad på typ en månad, och nu när jag loggade in så hade jag 111 meddelanden. Höll nästan på att smälla av. Verkar som att den fortfarande är populär av någon anledning.
Ska slänga in en länk till bloggen så att vi får fler läsare, haha.
 
Så, vad händer? Ja, inte så mycket. Förutom att Niclas kom hem och släppte en bomb om att han skulle åka på jobbintervju i Oslo idag (omg, wtf?). Kul, men tråkigt ändå. Jag vill ju inte att min älskling ska flytta, men samtidigt så vill jag ju att han ska ta sig vidare yrkesmässigt. Och jag vet ju att han vill till Oslo, så då tycker jag att han ska åka dit också! Dessutom har jag mindre än två år kvar i skolan, så snart kanske vi kan flytta till någon awesome stad tillsammans :D
 
Och om Niclas nu flyttar till Oslo så ska jag ockupera hans lägenhet! Ska bli så jäkla gött att flytta hem till Boden. Närmare till allt! Kompisar, stallet, familjen, etc, etc. Trodde aldrig att jag skulle vantrivas så mycket som jag gör i Luleå. Eller, ja. Alltså, vantrivs är väl en överdrift, men när jag väl är där gör jag banne mig ingenting. Inte värt det, helt enkelt.

Dessutom är man ju en bodensare långt in i själen. Det där lilla hatet mot Luleå släpper lixom aldrig!
 

Peace out, honey bunnies!
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Åh, tråkigt. Men hoppas det går bra för honom!
Kul att du är hemma igen! Jag kommer till Boden onsdag-söndag nästa vecka, har du tid att hitta på något då? Puss ;-*

Svar: Såklart jag har! :D Jag är ledig torsdag och fredag, så vi får hitta på någonting då!
None None

2012-10-12 @ 18:20:26
URL: http://actionplog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0