ToGetHer ~

Har börjat se ett drama (borde verkligen inte göra det med tanke på tentorna som närmar sig, men jag håller mig till högst ett avsnitt per dag), som heter ToGetHer! Så himla bra! Dock inte ett Sydkoreanskt drama, utan ett Taiwanesiskt (I know, right?) men det är faktiskt väldigt, väldigt bra! Här har jag gått omkring och trott att Sydkorea har dem snyggaste och bästa skådespelarna, så visar det sig att Taiwan har minst lika snygga och bra sådana (seriously, who would have thought?)!

Dock älskar jag fortfarande Sydkorea mer än något annat <3



Handlar egentligen om att en kille som har varit jättepopulär blir av med sitt kontrakt och får börja i skolan. Efter omständigheterna måste han flytta ut ur bolagets lägenhet, och eftersom att han i stort sett har bränt alla sina pengar, så måste han söka efter ett nytt ställe. Han flyttar då in hos henne (hyr ett rum i ett hus utan att veta att det är hennes hus), och dem är ovänner sedan tidigare då de går i samma klass. Så det blir ju lite awkward sådär!

Den är hilarious! Plus att skådespelarna är både duktiga och schnygga ~
Så, ska se ett avsnitt nu direkt, sen sova!
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Vart kan man hitta den serien? :)

Svar: Den finns upplagd på bland annat Dramacrazy.net och Veoh.com (:
None None

2012-10-18 @ 13:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0