Varenda gång...

Story of my life, seriöst. Så less.

Försökte hitta ett par shorts idag som jag ska ha till halloween, and let me tell you; det är fan inte enkelt - curse of curves. Om dem sitter bra runt röven så sticker det ut kring fem centimeter i svanken. Om dem sitter bra runt midjan, så får jag knappt upp dem över röven. Det är så jävla typiskt. Så det slutade med att det inte blev några shorts helt enkelt :c Tur att jag har ett par shorts hemma som passar fint.
 
Har förövrigt fixat hela outfiten till Halloween! Den är awesome.
Utvecklade temat, så det blev lite western/california guurl över det hela också.
Kommer bli great! Jag längtar redan :D
 
Nu ska jag till Hanna och ha myskväll med henne och Linn <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0