Back in action!

Ska försöka att bli aktiv mer nu, promise!


Mitt ♥
 
Har iallafall haft en superrolig vecka, så no regrets there! Flunkus har gått riktigt fint också, han var så rolig på träningen i onsdags. Fick bli lite sur på honom då han inte ritkigt lyssnade mot ett studs som var lite kort, så då protesterade han lite med en stor bockning och lite spring, men satt kvar som tur var!
Sen fick vi hoppa en kombination där oxern avslutades på 110, och han var så fin! Önskar att min ridning var lika bra som då han hoppar, haha!

Men imorn är det träning, och så ska jag sova, och käka min underbara tårtliknande sak som tog 4½h att göra.. Tror jag aldrig har hållt på så länge med något?? Jävla kondenserade mjölk...



Fast den var god! Men otroligt mäktig. Den ser inte mycket ut för världen, men tro mig, kolasåsen var ett helvete att göra.

Nu ska jag lyssna på dansk musik och hoppas att min häst håller sig i skinnet imorn, tjohej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0