Lite bilder på det då

Oh ma' lord. Har precis kommit in genom dörren till min lägenhet i Luleå och känner just nu hur stört trött jag är. Har väl ingen anledning till det egentligen, eftersom att jag har sovit i nästan tio timmar, men, men. Trött är jag, och jag kommer förmodligen sova riktigt gott ikväll!
 
Var som sagt i stallet idag och hälsade på hästarna. Jag och Sara tog en tur i skogen med Ulle och Daydream, vilket var riktigt roligt. Daydream har utvecklats så sjukt mycket sedan jag red honom första gången för något år sedan. Det är äntligen lite power i honom! Han vågar tänka själv nu för tiden i stället för att följa efter Ulle som en svans. Han var superfin idag och ännu en gång ett stort tack till Ulrika som har låtit mig låna som så mycket!
 







Söt men skitig!
Så sjukt jävla glad att Daydream är svart, oh my.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0