rubrik?

Idag har jag itne gjort så mycket produktivt alls! Elleer jo, levlat upp min karaktär i skyrim 3-4 levlar.. Samt diskat, det är det mest produtiva jag har gjort idag hemifrån! Eller jo föresten, bokade övningskörning nästa vecka.

Flunkus såg lite trött och hängig ut idag, tyckte lite synd om honom så drog fram gummiskrapan och körde lite massage på honom i cirka 20 minuter. Han njöt så mycket och slöt ögonen, då jag slutade stod han och blinkade och orkade inte ens röra sig, haha, han kan ibland vara så charmig!
Skrittade lite lätt dp han vart vaccinerad efter tävlingen i lördags, han har haft lite feber och varit lite hängig och stel, men vart mycket piggare då han fick komma ut på en liten skrittur. Så han blir extra mycket ompysslad nu istället.




Kommentarer
Postat av: Linn

åh, älskar skyrim! Vilken ras är du? :)

Svar: Det är underbart! Speciellt då man inte hade varken dator eller internet ;) Kör som Dark Elf just nu, vad kör du själv? :D
None None

2012-09-27 @ 11:55:38
URL: http://actionplog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0