STERK.

Tävling idagpå STERK hade sina upp och nedgångar. Uppgången var att jag hade en fantastiskt fin häst! Det dåliga var att allt var så stressat där. Hann knappt hoppa fram innan jag skulle ner till grinden och stå där i 5 minuter för att vänta på att få komma in? Jag hann bara hoppa räcket 1-2 gånger och oxern 1 gång på 1meter. Men han var fin inne på banan! Lite kråkhopp och han höll på att hoppa mig ur sadeln, men känslan var väldigt bra! Hade bakbenen med mig, och hästen framme för skänkeln.
Han var i lite i 5an (väääldigt mycket) men hade turen på min sida, så fick en fin felfri runda! 

Debut 110 på Strömsholm den 11/10 nu då, ush, vad nervöst!


Världens finaste pojke idag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0