Tävling.

Imorn är det tävling igen, på STERK. Visserligen är det 'bara' en 1m igen, men inte vilken tävling som helst! Går det bra i denna klass, så ska vi få debutera 110 på Strömsholm den 11/10! Så man kan väl säga att jag ändå är smått nervös inför denna klass, men mest nervös inför tanken att hoppa 110?

Visst, jag har hoppat 110 förut rätt mycket, dock på en c-ponny. Det är ju 'lägre' på stor häst än på ponny, då det blir LB på häst, och MSV B på c-ponny, men sen får man ju tänka att 110 är det näst högsta jag får hoppa på Finken, med tanke på hans ålder. Han klarar det, nu ska vi bara se till att piloten också gör det!

Så ja, ska rida som livet står på spel imorn, ifall mina nerver tillåter det dvs, haha!

Jag & bästa i VRS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0