Tävling.

Idag är det tävling på min f.d ryttarklubb Västerås RS, ska hoppa en 1m någongång... En 1m CR först, och sen DIV 2, och seeeeen är det min 1m, dock avdelning A först.. Får väl hoppa om jag har tur klockan 4 ikväll!
Hoppade Flunkus lite hemma i fredags (idag, igår?) Och han var jättefin!

Kvällen spenderades med Emelie Pemelie, käk hos hennes föräldrar, och sen hem till mig för en mysig filmkväll! Vart 3 stycken, Paranormal Activity 3, Spirit Stallion of the Cimarron & Balto, riktigt trevligt.

Men nu ska jag försöka sova så jag blir pigg och glad tills imorn, sov sött!


En ännu äldre bild, bland de första hoppträningarna jag hoppade med Flunkus förra vintern!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0