Why, hello you!

Long time no see!
 


Oh, well. Nu är jag back in action i alla fall!
Har varit i full fart hela sommaren med jobbet, varav hela augusti har inneburit plugg till omtentor. Men nu när skolan startar så kommer jag har många eftermiddagar att sitta framför datorn och lurka = mycket uppdateringar på bloggen! Plus att efter en semester från bloggandet har gjort att jag är supertaggad på att få börja igen.
 
Har massor av uppdateringar som jag ska fixa alldeles strax, dels från att jag och Paulina Island, men även från Jubileumsritten 2012 som jag och min syster var med på!
Men först vill jag bara uppmärksamma att vi har bytt design! Och fint som satan blev det. Jag är så nöjd! (Hoppas Paulina också är det, hähä)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0