pluggaaa



Sitter och försöker plugga, men Oscarsgalan och allt annat är så mycket intressantare.. Matte är så horribelt tråkigt att jag somnar, inte gör det en smartare heller av att försöka förstå. Uh, måste få detta överstökat hur mycket ångest jag än har över det.

 
Fick en sådan oerhört saknad efter sommaren, eller iallafall våren just nu. Jag älskar överlag vintern och snön, men idag kände jag bara nej, jag skulle vilja ha lite värme så jag slipper ha på mig sisådär 50 lager kläder och se ut som en liten michelingubbe då jag går utanför dörrarna. Framförallt så saknar jag utomhus säsongen, det är alltid 100% roligare att tävla utomhus än inomhus!


vs

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0