En häst som kallades Finken..

 
Skulle hämta in min åsna idag, han var överlyckig att se mig, bara för jag fann en liten hötuss han missat bakom sin foderbytta.... Så han ville hellre äta än att följa med mig in och bli riden..

 
Så han satte på sin charm i ett försök att få vara kvar.. Kan säga att det funkade inte bättre för det, åsna..
 
 
Hans hage är iallafall fin och stor, det bästa är då han ställer sig längst ner och vägrar låtsas om att man existerar.. Hagen slutar där det lilla 'gula' i snön slutar.. Det är en jäkla bit att gå med all snö som finns där också, tokhäst!


 
Då han skulle bli riden var han som en liten bomb! Hoppade till för allt och ville inte gå fram för skänkeln först eller lyssna då jag tog halvhalter. Tillsist gick det, även om han fortfarande var hiskligt pigg efter passet. Fast söt är han, och frostig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0