Go me.

Jag är en sådan människa som ibland är lite annorlunda. Idag är jag extremt trött, vaknade 08.15 och gick hemifrån 08.50, och på den tiden han jag sminka mig, tvätta luggen, packa ner frukost och klä på mig. Fortfarande riktigt trött, så runt lunch då jag egentligen ska dra hem så går jag in på Akademibokhandeln där de har utförsäljning, hittar lite böcker och är där ett bra tag. Sen går jag hem, diskar allt inklusive alla ugnsformar, och nu ska jag gå till ICA som liger en bit härifrån och handla.
Sen har vi såklart stallet då jag ska rida Flunkus!

Jag får aldrig vila, fast iofs, vilar jag så kommer jag inte kunna sova inatt.. Men who cares? Jag somnar ändå sent, borde fixa bättre sovrutiner eftersom jag börjar skolan den 21a, och måste ibland ta bussen runt 6 från Västerås.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0