K Project

 
Såg klart på K Project idag, jag är egentligen inte så mycket för anime då jag föredrar manga. Men holy cow, var denna bra eller var den bra!? Första säsongen var helt fantastisk! Ingen aning vad som kommer hända i nästa säsong (som kommer ut nästa år, bu-hu.) Men ser fram mot den så jäkla mycket nu!

Den hade allt och lite till, fantastiska voice actor / actress också som är väldigt kända. Bra animation, story, drawing.. Ja, det mesta! Sure, vissa grejer är ju inte det bästa, men den var fortfarande en av de bästa anime jag sett, rekommenderar den verkligen starkt ifall ni inte har sett den och vill ha något att se!
Tänker inte skriva så mycket om den då den är väldigt ny och inte vill spoila, men googla på det och läs själva, jag är riktigt hemsk på att förklara....

Nu ska man bara komma på vad man ska se härnäst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0