Sista-dagar panik

Runt 2 dagar kvar tills skolan börjar, shit, vad hände med den tiden!? Är så extremt taggad på det just nu, nu fan ska jag plugga, ska inte bara säga det utan det ska fan ske också. Ska bli en sådan heltids pluggis kombinerat med ridningen, bara för att jag kan och vill.

Hart 236478596 grejer att fixa på måndag efter introduktionen, men det blir fintfint det. Ska njuta av stallet i helgen och på söndag ska jag nog rengöra alla mina grejer, så slipper jag hänga upp mig så mycket på det, för jag ska ju tvätta mina egna grejer senare idag!

Idag var det också sådär löjligt jäkla fint väder, strålande sol och vindstilla, runt -10'C, helt perfekt! Kunde gå omkring utan jacka och bara njuta av vädret, fler liknande dagar tack! (Iallfall vindstilla dagar, ♥ them.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0