Men titta, ett till hästinlägg..

Känns som det enda jag skriver om är hästar, så ni kan ju gissa vilket liv jag har!


Idag blir det att fixa häst och grejer inför imorn, ska iväg och hoppa en 110 i Köping! Är på gräs så måste brodda och fixa det samtidigt, ingen rast ingen ro! Ska rida han lite på gräsvolten så han får känna på gräset (dålig anledning jag vet, rider i princip 90% ute på gräs eller dylikt då han är mycket roligare att rida där än i paddocken/ridhuset.)

Sen vet jag inte om jag ska börja kolla på Game of Thrones eller Attack on Titans senare idag, det jag inte ser ikväll ser jag nog på imorn istället! Suck, beslutsångesten flyger ut igenom öronen, sluter väl med att jag läser Lord of the Rings istället eller spelar Assassin's Creed III..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0