Wish it was summer forever

 
Har du någonsin mött någon som är så underbar och vacker att du bara tycker om dem på en gång, för att dem inte är en av de personer som bara "åh titta på mig jag är så snygg och smart och rolig" utan dem är ganska tysta och knappt drar någon uppmärksamhet till sig själv och att dem egentligen är osäkra och inte känner sig tillräckliga för världen vilket gör att man får en överväldigande känsla att bara krama dem och ösa komplimanger över dem som typ "du är helt underbar".
 
Jag har.
 
Och jag önskar att sommaren aldrig skulle ta slut.
 
Lika mycket som jag önskar att när personen väl insåg hur underbar den är, kunde se mig som tillräcklig.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0