Vad i?

Hohoho, titta vem som är tillbaka! Nu när snön äntligen tinat bort så har jag lyckats töa fram! haaaha
Huh, har jag haft så mycket att göra att jag inte haft tid att blogga? Uh nej? Har bara inte gjort tid för det. Blir allmänt less på dessa långa, kalla vintrar att jag helt enkelt lägger min lediga tid på att spela, se film och läsa riktigt bra böcker i vintermörkret.
 
Men nu är det sommar och jag kommer vara ledig ganska mycket faktiskt! Kommer jobba vecka 25-31, efter önskemål från min sida, så man får njuta av sommaren lite också. Paulina kommer hit den 7e juni, omgomg <3 I början av augusti kommer förmodligen jag, Hanna, Jessica och (eventuellt i guess?) Linn åka någonstans i Europa! Hanna snackade om Budapest, så ja, varför inte? Och till sist åker jag och syrran till Scotland och England i slutet av augusti/början av september! Med andra ord kommer jag har mycket att uppdatera, och tid och lust att faktiskt göra det också!
 
Men först har jag ett tre uppgifter och en tenta att skriva innan den 7e juni. Och samtidigt ska jag hinna få en solbränna så att man är redo för beachen när man väl får sommarlov. Önska mig lycka till!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0