Up up, and away!

Då du kommer till den punkten då du inte riktigt inser att de är sant, allt är bokat och klart det enda som inväntas är att införskaffa de sista grejerna och att dagen ska komma. Hur du spänt har väntat på att få bekräftelsen och när du väl har den i handen så kan du fortfarande inte riktigt förstå det. Lyckan och förtjusningen samtidigt som nyfikenheten och en liten nervositet smyger sig på, för det handlar ju trots allt om en livserfaranhet utan dess like som inte många andra kommer få pröva på, iallafall inte på detta sätt.

Det som jag hade tänkt berätta som var på G, det är att jag har fått ett jobb! Inte vilket jobb som helst, utan ett hästjobb! (Åh, vad förvånade vi är..) Tänker väl alla då de läser detta, men det är en liten hake där också! Jobbet är inte i Sverige, utan i Japan! Så den 30e Oktober sticker jag, och är inte hemma förens den 26e Januari! Dessa 3 månader kommer nog bli det mest spännande och roligaste jag gjort i hela mitt liv (hoppas jag, ska försöka med det iallafall!) Har pratat med folket där borta och dem verkar supertrevliga, känns verkligen jättebra!

Så under den tiden är det ingen idé att ringa eller sms'a mig på min mobil, men skype, facebook osv går lika bra att kontakta mig på, men tänkt på att jag kommer ligga 8h före i tiden!

Kan knappt bärga mig!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0